Thursday, January 21, 1999

Leuke Lunch

Ik had vandaag de 'Dutch Luncheon' van de lokale 'International Womens Club'. Dat was waarvoor ik de drop nodig had, bedankt voor alle info, ik heb het op tijd kunnen krijgen. Het was een leuke lunch, ik ben blij dat ik gegaan ben. Ik gebruik de club om nieuwe contacten te maken, omdat we hier nog maar net naartoe verhuisd zijn. Ik heb zelfs een paar andere Nederlanders ontmoet!

De kinderen hebben zich uitstekend gedragen. Ik had een tas vol speelgoed en boeken meegebracht en dat hielp natuurlijk een hoop. Ik had nog wat klompen, dus 2 van de 4 liepen op klompen, voor een authentiek Nederlands tintje :-)

Ik kwam zelfs een andere Nederlandse tegen die ik jaren geleden in Vermont had ontmoet. We waren daar ooit een daagje geweest, toen ik nog maar 2 kinderen had. Daarna hadden we geen contact meer gehouden. Ik had haar leren kennen via een Amerikaanse email vriendin die zelf ook een tijdje in Nederland heeft gewoond. Heel leuk om haar plotseling daar weer terug te zien!

No comments: